fjartizzz

Alla inlägg under februari 2012

hej

Av natalie holmqvist - 29 februari 2012 15:54

jag har som inget att skriva på min blogg(= skoja jag har bara klömt bort den bara lite men nu är jag här jag vet inte hur man lägger in en video eller bilder men frida har lärt mig män jag har glömt bort men nu ska jag ringa en kommpis . 






BYE BYE (= 

Av natalie holmqvist - 20 februari 2012 17:43

Viste ni att en svart volvo har varit i munksundoch i klubbgärdet. han har varit med i tiningen om att han har försökt ta en pojke. men han har ändrat sig han vill häldre ha tjejer en pojkar min klasskommpis Matilda har sett honom när dom körde bil.

han körde runt och han öppnade dörren och stängde den.



inte konstikt att man blir rädd. ni ska akta er om ni är ute vid halvåtta tiden eller åtta.







men nu ska jag kolla på min kommpis blogg. BYE BYE  

Av natalie holmqvist - 12 februari 2012 11:51

Skalbaggen som var ute på sin vandringstur, fick syn på en annons. En annons på en snigels öra som gillar hjortron. Då kollade baggen på annonsen. Det stog att man kunde vinna 60 000 kronor! Men det trodde inte han på och gick bara vidare till sin hemliga fru som var 2 månader gammal, medans skalbaggen var 60 år. Hans fru råkade pissa ner sig i handfatet som kungen torkade arslet med. En dag gjorde kungen det. Kungen kände sig konstig till mods, och fick syn på en annons på spegeln. Det stod att man kunde vinna 60 000 kronor! Men kungen behövde inte mer pengar. Så han postade annonsen till en skalbagge som bodde i närheten.


Nästa dag när skalbaggen vaknade fick han syn på annonsen mitt i sin frus halsband. Han kollade på den och sa: Nej men jag har ju redan sett den här annonsen! han blev arg och skickade den till kungen som säkert ville vinna så mycket pengar. Men nden kom aldrig fram. Och tillslut hittade en mask den och sa: Jaa! Äntligen kan jag kanske ha råd med toapapper så att jag kan torka mig i ansiktet med bajset på ett bra sätt!


     


SLUT!

Presentation


Hej! Jag heter Natalie, och jag gillar att vara med kompisar, och blogga. Bye Bye

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards