fjartizzz

Alla inlägg under mars 2012

Av natalie holmqvist - 30 mars 2012 19:24

Hej jag ska ha pyamas party på lördag och om det är nogra kommpisar som inte är bjudna som läser det här var inte ledsna jag karnse bjuder er nogon gong(=♥







/ NATALIE HOLMQVIST

Av natalie holmqvist - 28 mars 2012 16:26

Hej i dag har jag varit på valsberget med skolan. jag åkte längd skidor och (tefat) nästa halva klassen åkte slamskider .

och så har jag tröffat frida, amandap, emilia, och amanda med glasögonen jag vet inte vad hon heter i efter namn.

föresten så ska jag ha mitt pyamasparty på lördag - söndag OBS! min klass(=









MEN NU MÅSTE JAG GÅ HEJ DÅ/NATALIE HOLMQVIST♥(=

Av natalie holmqvist - 26 mars 2012 15:51

låsas att du inte är här:okej

jag saknar dig: men jag var ju inte här(=

låsas att du äter glass: ja

vill du ha en glass?: du sa ju att jag låsas att äte glass.

låsas att du cyklar: okej

vill du cykla: du sa ju att jag låsas cyklar?

men nu ska jag dra: okej? hej då(=

sak du inte dra?:nej du sa ju att du skulle dra!!!!





HÄLSNINGAR/NATALIE(=

Av natalie holmqvist - 25 mars 2012 17:27

Hej! Frida häär! Förlåt Natalie, men jag ville testa göra ett liiitet inlägg på din blogg. :3 Du glömde logga ut! Jag hoppas att du inte blir för arg...


xoxo / Frida

Av natalie holmqvist - 8 mars 2012 14:56

Hej! I går var jag och Frida på Café Humlan. Min mamma jobbar där, och Frida fick följa med. Det första vi gjorde när vi kom dit var att diska. Sen efter ett tag fick vi en kaka, och jag tog humlanskladdkaka. Den var kanske lite för myket choklad på... Jag fick ont i magen. Frida tog en nougatkaka. Hon fick okså ont i magen...   sen fick efter ett tag så fick vi baka cokladdbollar.

dom var inte småa heller dom var jätte stora och små. sen var det inte så lenge inan vi slutade så for vi hem.


 





Av natalie holmqvist - 8 mars 2012 10:48

Hej! Har ni sett min nya header? Jag blev ganska nöjd med den. Jag gjorde den på Picnik.  

Presentation


Hej! Jag heter Natalie, och jag gillar att vara med kompisar, och blogga. Bye Bye

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards